Marketing nemovitosti - jak prodat za nejvyšší cenu?

Developerské projekty
Prodej nemovitosti
Koupě nemovitosti
Pronájem nemovitosti
Odhad ceny
Výkup nemovitosti

Říká se, že vývoj člověk nezastaví - a není tomu jinak ani na realitním trhu. Mění se design, typy nemovitostí, způsob prodeje - a  i marketing. Před 20 lety možná stačilo dát psaný inzerát a čekat na prohlídky, jenže v dnešní době lidé žijí rychleji - proto chtějí nemovitost vidět už předtím, než jdou na prohlídku. K tomu může pomoci profesionální on-line marketing - co vše k tomu patří? To se dozvíte v našem novém článku.

Žijeme v online době, kde prezentace na sítích je důležitá jak pro firmy, tak i pro běžné lidi. Pokud prodáváte nemovitost, je potřeba klást důraz i na její prezentaci, aby vzbudila zájem a emoce u co nejvíce kupujících – díky tomu zvýšíte odezvu na inzerát, rychlost prodeje i prodejní cenu.

K prezentaci nemovitostí se používá marketing nemovitostí. Už dříve jsme si řekli, že v realitách je důležité pracovat jak s realitními portály, tak i se sociálními sítěmi – ale aby je bylo možné použít, je důležité mít kvalitní fotografie, videa a texty inzerátů, které osloví zájemce o nemovitost.

Profesionální fotografie

Ačkoli inzeráty s nekvalitními fotografiemi focenými přes telefon stále můžete najít – jejich doba již odzvonila. Při prodeji nemovitosti si vyberte makléře, který ví, jak důležitá je prezentace – protože kvalitní fotografie prodávají.

Profesionální fotograf fotí nemovitost na širokoúhlý objektiv, čímž dokáže nechat vyniknout prostory. Umí regulovat světlo, odlesky a upravit fotky v postprodukci. Zajímavým zpestřením jsou záběry detailů, které pomohou zaujmout.

 

Videoprohlídka

Videoprohlídky jsou současným hitem realit – dokážou předvést to nejlepší z nemovitosti za přítomnosti hudby a mluveného komentáře. Kupující tak lépe vnímá atmosféru nemovitosti a rychleji zareaguje na inzerát, protože si nebude chtít nechat ujít svůj vysněný domov. Bonusem videoprohlídky mohou být letecké záběry natočené dronem, které ukážou okolí nemovitosti.

Jak to ve skutečnosti vypadá? Podívejte se na videoprohlídku nemovitosti k prodeji na odkazu níže:

Videoprohlídka nemovitosti

Vizualizace nemovitosti & Virtual staging

Za zmínku rozhodně stojí i možnosti v rámci vizualizace nemovitosti. Na základě podkladů lze vytvořit vizulizace, jak může finální nemovitosti vypadat, spolu s členěním pokojů a zasazením dveří a oken. 

Pokud prodáváte nevybavenou novostavbu, nebo naopak dům vhodný k rekonstrukci, je dobré ukázat kupujícím, jak by jejich nový domov mohl vypadat. K tomu se používá virtual staging, kdy se do fotografií nemovitosti může přidat nábytek a vybavení.

2D & 3D půdorysy

Někdy se z fotografií či videa nejde zcela zorientovat v dispozicích nemovitosti – s tím mohou pomoci půdorysy – ať již standardní 2D nebo 3D, který je více názorný a nyní velmi moderní.

Pokud máte zájem o prodej nemovitosti a chtěli byste využít moderní způsoby realitního marketingu – neváhejte se svěřit do našich rukou. Naše realitní kancelář spolupracuje s profesionálními fotografy a kameramany, kteří dokážou vaši nemovitost předvést v tom nejlepším světle.